Un blog despre gaini,catei si plante de toate felurile

Weekend cu grindina

Dupa ce vineri si sambata am murit de cald si noi si vietuitoarele din curte, duminica s-a innorat brusc si a inceput sa ploua. Am multumit cerului pentru ca ne gandeam ca se mai racoreste putin si o sa putem respira.

Ntz! Cerul s-a gandit sa ne sature daca tot ne-a vazut asa incantati si a transformat o ploicica de vara intr-o furtuna zdravana. Cireasa de pe tort: era o furtuna asezonata cu grindina a carei dimensiune crestea vazand cu ochii. Asa ne-am trezit siderati asistand la o ploaie torentiala cu grindina de marimea unei mingi de ping-pong, asa cum nu vazusem in 30 de ani de viata.

Ne uitam cu spaima la parbrizul masinii, temandu-ne pentru integraitatea lui. Ploaia, in toata vijelioasa-i aparitie, a durat cam o jumatate de ora si noi ne rugam ca grindina sa nu ne faca praf masina in curte.

Intr-un final ne-am resemnat si ne gandeam ca ajungem la Bucuresti cu decapotabila dar ploaia a stat brusc. Ne-am urcat in masina in viteza si am tulit-o catre Bucuresti.

Conform legilor lui Murphi, tot drumul ne-a plouat. Torential!

Comments on: "Weekend cu grindina" (2)

  1. Masina ca masina, se repara, da' gradina?A suferit avarii?

  2. Din fericire nu. Nu vizibile cel putin

Lasă un răspuns

