Un blog despre gaini,catei si plante de toate felurile

Prima recolta

Micul nostru solar a dat primele roade. Cand ne-am uitat dimineata castravetii tronau lenesi in vrej de parca ar fi spus: ” si acum doar nu va asteptati sa ne culegem singuri!”. Asa ca am inceput sa-i cautam pe unde erau ascunsi si sa ii punem unul cate unul in castronel.

Comments on: "Prima recolta" (2)

  1. Am si eu castraveti care seamana cu ai tai, dar nu stiu ce soi este. Vecina mi-a dat seminte anul trecut. Tu cunosti cumva numele soiului?

  2. Nuuu, habar nu am care e numele soiului. Faptul ca sunt buni a contat mai mult😛

Lasă un răspuns

